Revitalisering av inspirasjonsområder
Oppdraget fra 2014-2016 gikk ut på å utarbeide ny strategi for Oslo Design Fair, tidligere Gave- og interiørmessen, inkludert:
Fokus på norsk design og norske bransjeprofiler, løfte norske talenter
Restrukturering av haller, etablering av C-hallen med fokus på skandinavisk og norsk design
Strategi ny visuell identitet og brief til byrå (Bielke&Yang) for utvikling av visuell identitet
Ny strategi PR og kommunikasjon
Ny profil og innhold katalog
Revitalisering av faglig program
Kreativ regi og utarbeidelse av brief for tema-materiell (ink photoshoots)
Utvikling av tre messetemaer, og hvordan disse skal tas ut i inspirasjonsområder, kommunikasjon, pr og faglig program;
The Return of Cosy
Rituals / Hverdagsritualer
Togetherness
Bidro ved rekruttering av ny messesjef, nå fungerende kreativ leder.
I prosjektet ble det samarbeidet tett med nøkkelpersoner hos Norges Varemesse, strategisk rådgiver Andreas Engesvik, Kommunikasjonsansvarlig Annette Hoff og Cathrine Røsseland.